شركت ديجيتال ماركتينگ در مشهد


یکی اقداماتی که بخش اعظمی از دپارتمان های بازاریابی انجام می دهند خودکار کردن یا این که اتوماسیون سازی عمل های بازاریابی همچون اخذ و ارسال پست الکرونیکی، به عمل بردن رسانه های اجتماعی، کار های مرتبط با وبسایت و. است. برای خودکار کردن بازاریابی قابل انعطاف افزارهایی هم موجود است که انجام وظایف بازاریاب ها را ریلکس خیس می نماید. اتوماسیون سازی بازاریابی دربرگیرنده موردها زیادی می شود، در واقع همچون چتری میباشد که تمامی چیز را زیر پوشش قرار می دهد؛ از کمپین های هوشمندانه و داده محور گرفته تا بخش بندی کردن مخاطبان.

با تلاوت نوشته علمیshy; ی کمپین تبلیغاتی متوجه اهمیت اتوماسیون گوشی مارکتینگ در اثربخش خیس کردن کمپین های بازاریابی، مشخص و معلوم خواهد شد. در همین راستای اتوماسیون سازی، گوشی مارکتینگ پدید آمده میباشد تا به صورت ویژه بازاریابان را راجع به بازاریابی دیجیتالی امداد دهند. اگرچه اصول اصلی خود کار کردن تلفن همراه مارکتینگ شبیه بازاریابی عادی میباشد البته خود کار سازی تلفن همراه مارکتینگ مستقیما به پیام های منحصر تلفن همراه مانند پیام های پاپ آپ ( push notifications ) و پیام های داخل برنامه ( in-app messages ) مربوط میشود و به بازاریابان یک مشاهده کرد کلی درمورد کمپین شان می دهد. با ادغام کردن اتوماسیون گوشی مارکتینگ و پلتفرم بازاریابی خویش میتوانید کمپین های یک سری کاناله را فعال ساز ی نمایید و داده های مرتبط با خوی یوزرها وبسایت را به گوشی انتقال دهید و بالعکس.

شایسته ترین روش برای فهم و شعور قیمت اتوماسیون بازاریابی موبایلی این میباشد که آن را به قسمت های قابل انجام تقسیم کنیم.

در اینجا 6 رمز خود کار سازی تلفن همراه مارکتینگ را در صرفا 6 دقیقه مرور خوا هیم کرد :

کلیه چیز با هوشمندی مشتری آغاز میشود
خود کار کردن فرآیندها با داده آغاز میشود.

اگرچه اکثر زمان ها پلتفرم ها به طور اتومات اطلاعات را گردآوری می کنند؛ البته دسته اطلاعات و اطلاعاتی که گردآوری می شوند بسیار مهم میباشد. به این ترتیب بایستی درمورد داده هایی که گردآوری می کنید اعتنا داشته باشید تا مطمئن گردید بینش های عملیاتی ارائه دهید. به عنوان مثال آیا پلتفرم خود کار شما نرخ بازدید (open rates) معیاری برای اندازه گیری تعداد اشخاصی که از یک کمپین یگانه بازدید می نمایند و یا این که تعداد نشانی اینترنتی هایی که خوانده می شوند. به عنوان مثال در صورتی که open rates بیست درصد باشد یعنی از هر 10 نشانی اینترنتی نبی گردیده، دو عدد خوانده می گردد. ) را برای پیام های پاپ آپ و نشانی اینترنتی ها ردیابی می نماید؟ آیا قادر است اخلاق یوزرها در اَپ را ردیابی نماید؟ به عنوان مثال عصر ظریف استعمال آنان از اَپ را ردیابی نماید.

6 راز موبایل مارکتینگ که در 6 دقیقه خواهید آموخت

های ,بازاریابی ,مارکتینگ ,اتوماسیون ,کار ,کمپین ,پیام های ,تلفن همراه ,خود کار ,عنوان مثال ,به عنوان ,تلفن همراه مارکتینگ

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


بهترین تحقیق های دانشگاهی مطالب اینترنتی جدیدترین اخبار مربوط به نرم افزارهای موبایلی و اپلیکیشن ها اجناس فوق العاده مطالب بروز اخبار و اطلاعات جدید سئو حرفه ای گیجم کن چنار دانلود sanagame انجیره|بندرلنگه
دزدگ